Skip to content

29-5 @ watt: magnetic men

May 26, 2009

va – cortez dubstep 10 pack (2009)

Vrijdag 29 mei, of over drie dagen, viert het Rotterdamse Subway zijn tweede verjaardag in stijl: Skream én Benga komen op bezoek in Watt. In 2008 heb ik beide dubstep don-da-da’s los gehoord, en dat waren qua dansen de beste avonden van het jaar. Allebei samen kan bijna alleen maar tegenvallen 😉

Om wat in de stemming te komen heb ik voor de vrienden die meegaan bovenstaande selectie gemaakt uit het dubstep-aanbod van de afgelopen tijd. 10 tracks die uiteenlopen van Joker’s minimale ” untitled.rsn” tot het gestoorde “pinball” van Akira Kiteshi.

Weinig subtiliteiten, wel veel diep trillende subs, verdwaalde bliepjes en het algemene gevoel eens goed onder handen te worden genomen. Audio Cleansing – en nu ook voor jullie.

One Comment leave one →
  1. kaosbert permalink
    May 29, 2009 1:33 pm

    jammer dat ik er niet bij kan zijn.
    ga je mee om ze nog een keertje te zien bij: http://www.meltfestival.de
    is volgens mij in een oude mijnschacht

    waag een dansje voor mij!

Leave a comment