Skip to content

34 x 7″: Indian Love Call

September 25, 2012

tommy mccook and the supersonics – indian love call (treasure isle ja / doctor bird uk 45, 1967)

A melancholy and slow instrumental version of the 1924 Broadway evergreen(!) by Jamaican powerhouse Tommy McCook and his Supersonics. Watching-rain-drip-down-the-windows fare.

2 Comments leave one →
  1. maurice permalink
    September 26, 2012 10:37 am

    Bedankt Cortez
    toen ik een album intoetste in de Finder rechtsboven en het overzicht van 5 jaar Club Cortez bij elkaar zag, realiseerde ik mij pas hoe ik, als vaste bezoeker, beïnvloed ben door jou posts en bv terecht kwam bij Arthur Verocai in Paradiso een jaar geleden, een van de beste concerten ooit

    thank you for the music!

    • September 27, 2012 7:53 am

      Maurice,

      Dank je wel! Wat jij beschrijft is de reden waarom ik in 2006 begonnen ben: het delen van (wat ik) goede muziek (vind). Ik hoop dat je nog lang blij mag worden van mijn kleine druppel in de oceaan van muziek🙂

      C

Leave a Reply

