Skip to content

Een vieze ouwe plaat?

October 10, 2010

mohammed rafi – jan pahechan ho (van “gumnaam – original soundtrack”, angel records 1965)

Mijn vriendin, deze week, net nadat ik deze plaat had opgezet: “Dit is geen vinyl – dit is een vieze ouwe plaat!“. Ok, deze soundtrack uit India is niet vrij van krassen en slijtage, maar om het een vieze ouwe plaat te noemen?! Ik kon er wel om lachen, en stel hem graag als vraag aan jullie: is dit nummer (nog) te beluisteren, of zit het aan de verkeerde kant van het kraak-spoor?

2 Comments leave one →
  1. nail permalink
    October 10, 2010 7:55 pm

    Blijven! (uit welke soundtrack herken ik dit..?)

  2. Horst Tappert permalink
    October 10, 2010 8:51 pm

    Uit Ghost World. Die ik gisteren heel toevallig weer eens besloot te kijken!

    En wat mij betreft kan ie er mee door.

Leave a Reply

