Skip to content

Ruilen zonder bonnetje

October 5, 2010

robert palmer – every kinda people (van “double fun”, island 1978)

Beste C&A,

grappig dat jullie “every kinda people” van Robert Palmer gebruiken in jullie nieuwe reclamecampagne. Mag ik het nummer nu weer terug? Ik ben namelijk opgegroeid met de white-boy-funk van meneer Palmer. Daarnaast was ik de lp toevallig weer veel aan het luisteren door deze plaat.

Bij voorbaat dank,

Cortez

3 Comments leave one →
  1. Mark permalink
    October 5, 2010 7:35 pm

    😉

  2. October 8, 2010 9:10 am

    Lastig punt.

    Ik heb net als jij een zwak voor Palmer en helemaal niets op met C&A. Ik ken de campagne niet – de website van C&A staat bol van de persverklaringen, de campagnes ontbreken – maar teruggeven is het minste dat ze kunnen doen.

    Soms zijn muzikale claims van bedrijven niet erg. In de laatste UK tv ad voor schoenenmerk Clarks wordt Kiss The Sky gebruikt van Shawn Lee. Sinds ik kan lopen draag ik Clarks en ben fanboy nr 1 van meneer Lee. Ik heb er hier totaal geen problemen mee.

Leave a Reply

