Skip to content

USA Roadtrip!

August 14, 2010

Me and my girlfriend spent a little under a month driving across California, Nevada, Utah and Colorado; enjoy some of the pics below!

Juli en een deel van Augustus stonden voor mijn vriendin en mij in het teken van een roadtrip door het westen van de Verenigde Staten; met een huurauto hebben we onder andere de volgende plekken bezocht: San Diego > Mount Charleston > Las Vegas > Grand Canyon (north rim) > Jacob Lake > Zion > Bryce > Sierra Nevada > Yosemite > Gold Country > Sacramento area > Mendicino Area > Humboldt County > San Francisco. De dertig dagen waren zó voorbij.

Het was een geweldige reis, en ik ben nog steeds een beetje chagrijnig dat we weer terug zijn in het “saaie Nederland”. Hieronder een selectie van de foto’s:

This slideshow requires JavaScript.

Share

4 Comments leave one →
  1. Mark permalink
    August 15, 2010 7:47 am

    Welcome back W! Amazing trip this must have been!

  2. nail permalink
    August 15, 2010 2:07 pm

    Zuper!
    Wat een grote bomen en bende gij da op da paard?
    Prachtige foto’s…

  3. dre permalink
    August 17, 2010 8:02 pm

    He Willem,

    Been there, done that. Heel herkenbaar dus, maar daarom niet minder mooi. Ik ben met de vrouw door Japan gereisd in mei/juni; ook niet verkeerd. Welcome back and keep up the good work.

    Dre

  4. August 20, 2010 11:12 pm

    Willemmmmm! Alles Lekker?
    Toch weer even wat musickennis opgedaan en mijn ipodje gevuld voor onze roadtrip!

    grt

    Sander(former Cordes Bar-unit-man)

Leave a Reply

