Skip to content

Please do not disturb – jetlag in progress.

August 8, 2010

smokey robinson – quiet storm (van “a quiet storm”, motown 1975)

[Yawns] After returning from a four-week roadtrip across California, Nevada, Utah and Arizona i’m in the middle of setting up for a new year of blogging… please give me a few days to get back into something resembling a normal sleeping rhythm. I’ll be be back later this week with some travel pics!

Ai… zo’n transatlantische jetlag is serious business! De afgelopen maand ben ik samen met mijn lief op een West-Amerikaanse roadtrip geweest, en hebben we vijfduizend kilometer gereden en vier staten aangedaan. ERG goede vakantie gehad! Dit is een klein berichtje om te laten weten dat ik weer terug ben; met wat mazzel is mijn jetlag binnenkort voorbij en kan ik fris beginnen aan een vijfde blog-jaar. Later deze week een foto-impressie van het vakantie-schoon!

C.

One Comment leave one →
  1. Bennie B permalink
    August 10, 2010 1:05 am

    jeej, welkom terug!

Leave a Reply

