Skip to content

VEILING VOOR HAÏTI: CLUB CORTEZ CD’S & MACHINEFABRIEK-PAKKET

January 18, 2010

Je leest het goed, dit is een veiling voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Ik bied hierbij een set van mijn niet meer verkrijgbare mixcd’s aan. Van de oorspronkelijke elf titels zijn er nog acht beschikbaar, van de andere drie zijn de gezeefdrukte hoesjes op. Tussen 2004 en 2006 zijn deze compilaties naar 70 abonnees gegaan die €10 per cd betaalden. Zoals je mag verwachten is elke cd gevuld met een uitgekiende mix van alle soorten muziek die je ook op mijn blog aantreft. Doe de slachtoffers en jezelf een plezier en bied!

Details:

  • Deze veiling loopt van maandag 18 januari 20:00 tot vrijdag 23 januari 20:00.
  • Je kunt een bod uitbrengen door onderaan dit bericht te reageren.
  • De winnaar maakt het winnende bedrag over aan Artsen Zonder Grenzen of een doel van zijn/haar eigen keuze.
  • Ik betaal de cd’s en zorg voor veilige verzending van het pakket.
  • Bonus: vanaf €75 stuur ik alle nummers die ooit op mijn blog hebben gestaan mee. Vanaf €125 voeg ik daar alle platen die ik heb opgenomen aan toe.

UPDATE [19/01]
Rutger aka Machinefabriek heeft zojuist toegezegd dat de tweede hoogste bieder de volgende goodiebag krijgt:

  1. CD of LP “Blank Grey Canvas Sky” door Machinefabriek en Peter Broderick.
  2. Een exemplaar van het boekje “Take a closer listen
  3. 7″ vinyl-single “Passeridae II” door Adrian Klumpes en Machinefabriek.
  4. De volgende uitverkochte 3″ cd’s: “Lief”, “De Elektronikawinkel”, “Zucht”, “Bricks & Pieces” en “Nachtegaal en Korhoen”
  5. Een visitekaartje dat tegelijk een afspeelbare cd is met “Dauw” door pianist Nils Frahm.
  6. Vijf handgemaakte Machinefabriek-buttons.
  7. De 3″ cd’s “Huis”, “Clay” en het zojuist verchenen  “Breathing Bridge” (gemaakt in opdracht van het IFFR)

Op deze manier maken meer mensen kans op wat moois in ruil voor een donatie – er is genoeg financiële ruimte tussen de twee biedingen hieronder!

Vragen of ideeën? Neem contact met me op via club.cortez@gmail.com


Share


6 Comments
  1. January 18, 2010 7:37 pm

    Puik plan. Vincent en Manou bieden 150 euro voor zo’n fijne mop muziek.

    TOP THAT, kom op!!

  2. nail permalink
    January 18, 2010 7:41 pm

    Ik ben nie zo rijk, maar mag ik ook gewoon 25 euro in de pot doen?

  3. arvid permalink
    January 20, 2010 7:06 pm

    Ik bied 50 euro.

  4. January 20, 2010 8:28 pm

    Dank Arvid!

  5. January 21, 2010 7:44 pm

    Woah, 150 euro. Geweldig jongens, daar kan ik niet aan tippen. Ik heb zelf maar wat zakgeld op 555 gestort.
    Ga vooral door met je te gekke muziek, Cortez, erg fijn.

Trackbacks

  1. REMINDER: VEILING VOOR HAÏTI SLUIT VRIJDAG 22-01! «

Comments are closed.