Skip to content

Platen voor Haïti > Draag bij.

January 16, 2010

Iedereen weet dat er in Haïti een vreselijke aardbeving heeft plaatsgevonden. Wij zitten aan de andere kant van de wereld in het vlakke Nederland, waar geen breukvlak te bekennen valt. Dat jeukt.

Muziekliefhebbers op Waxidermy en Soulstrut veilen sinds gisteren platen voor het goede doel. Het principe hierachter is simpel:

  1. De aanbieder kiest een plaat uit die hij/zij niet weg wil doen, en biedt deze ter veiling aan.
  2. De winnaar van de veiling maakt het winnende bedrag over naar het goede doel dat de aanbieder van de plaat in zijn advertentie specificeert.
  3. De aanbieder betaald de verzendkosten en stuurt de plaat naar de winnaar wanneer deze bewijs van betaling overlegt.

In de eerste 24 uur zijn er al een heleboel mooie platen in erg uiteenlopende stijlen op zowel Waxidermy en Soulstrut gezet. Ga daar kijken, bied op wat je aanspreekt en ontvang een plaat in ruil voor een donatie aan het Haïtiaanse doel. Go!

—————————————————————————————–

Omdat niet iedereen (dure) platen koopt, en je misschien wel een bijdrage wil doen, heb ik het volgende idee: zal ik hier een complete set van mijn Club Cortez Mix-CD’s veilen? Laat weten of je daar interesse in hebt, en ik zorg dat de veiling zo snel mogelijk gaat lopen.

Share


3 Comments leave one →
  1. nail permalink
    January 17, 2010 11:30 am

    Ik doe mee, maar waar wordt t geld gestort zodat we een beetje zeker zijn dat t zijn/ ‘t’ doel bereikt?

  2. January 17, 2010 12:10 pm

    Hoi Nail,

    ik denk zelf dat Artsen Zonder Grenzen een goed doel is; het land is lastig te bereiken en er zijn veel gewonden. Zij hebben daar ervaring mee!

    //

    Waar doe je mee mee?

  3. nail permalink
    January 17, 2010 9:57 pm

    ik start met 25 euro, dan is de kop eraf…

Leave a Reply

