Skip to content

open antwoord aan een lezer

December 28, 2009

Op 26 december ontving ik de volgende reactie:

hallo, ik heb de cd gedownload maar de kwaliteit is bar slecht. zo slecht dat ik hem maar weer verwijderd heb want zo is er niks aan om te luisteren.

Nu weten de meesten van jullie dat ik blij ben met alle reacties, en open sta voor feedback, maar deze gaat mijns inziens over de grens van vriendelijkheid. Ik heb hem dan ook verwijderd. De reactie ging over het album van Ada Moore, en dat klinkt inderdaad niet al te best. Het is uit 1954 en zo te horen opgenomen met één microfoon voor haar en één voor de hele band.

Allemaal geen probleem, maar als je me wat te vragen of zeggen hebt… doe dat dan in de wetenschap dat ík die platen niet opgenomen heb! Ik ben alleen de messenger die ze thuis met zorg digitaliseert. Mijn mailadres is club.cortez apestaartje gmail punt com – laat je horen als je iets op je hart hebt!

4 Comments leave one →
  1. nail permalink
    December 28, 2009 7:47 pm

    Go Cortez,
    je verdient beter, ik ben je altijd erg dankbaar voor het me voeden met nieuwe muziekjes. Leuk of minder leuk, dat vormt juist je (mijn) smaak.
    En een gegeven paard mag je nie in de bek kijken, sowieso zo…

  2. mark permalink
    December 29, 2009 3:35 pm

    Go Cortez Go,

    Het album van Ada Moore is inderdaad niet van de beste kwaliteit maar daar kan jij zeker niets aan verhelpen…..sommige mensen schijnen het tijdperk van oude opnametechnieken ,waarbij soms zelfs een gehele big band rondom 1 opnamemicrofoon geplaatst werden ,te zijn vergeten…laatst liet ik een kennis een opname van Django Reinhardt van ’36 horen en hij vertelde me dat het nogal “krakerig” klonk en of daar geen betere opnames van bestonden…..tja……parels voor de zwijnen?????
    In ieder geval,zoals ik je reeds eerder zei…..keep up the good work,dude!!!

  3. Thijs permalink
    December 30, 2009 9:28 am

    Zucht, sommige mensen moeten nog geschoold worden…
    Nothing but love hier hoor!

  4. nail permalink
    December 30, 2009 8:21 pm

    🙂 !

Leave a Reply

