Skip to content

bloggies 2009 roundup

December 2, 2009

Hoewel Club Cortez helaas niet het beste muziekweblog 2009 is geworden – die eer gaat naar eerste hulp bij plaatopnamen – wél een erg leuke avond gehad. Raar volkje, die bloggers! Mijn persoonlijke troostprijs is dat ik wel bij de beste vijf muziekweblogs van Nederland hoor. Uit het juryrapport:

“Als het om muziek gaat, lopen smaken ver uiteen. Zo ook bij de genomineerden in de categorie Muziek. Alle genomineerde blogs dichten we minstens evenveel waarde toe in het online muzieklandschap.” [bron]

Dat stop ik in mijn pijp en rook ik. Verder blog ik vrolijk verder; genoeg moois op de plank om met jullie te delen!

2 Comments leave one →
  1. nail permalink
    December 4, 2009 12:11 pm

    Superleuk, x

  2. Arne permalink
    December 4, 2009 12:13 pm

    GRATIS !!!

Leave a Reply

