Skip to content

jeugdsentiment

November 27, 2009

built to spill – car (van “there’s nothing wrong with love“, 1994)
built to spill – twin falls idaho (van “there’s nothing wrong with love“, 1994)

Mijn favoriete album van 1994. Nu ben ik natuurlijk niet in staat om er iets obejctiefs over te zeggen, maar mijns inziens blijft deze verzameling Pure Pop 15 jaar later recht overeind staan. Wat jullie?

One Comment leave one →
  1. nail permalink
    November 27, 2009 12:26 pm

    jawoor,
    dit ben ik gewoon deze week weer opnieuw gaan luisteren… Dus ik sluit me volledig aan bij jouw mening!

Leave a Reply

