Skip to content

26 oktober wordt januari

November 15, 2009

jose james  – blackmagic (joy orbison’s recreation) (brownswood 2009)

Helaas – het gaat meneer James niet lukken zijn album drie weken geleden uit te brengen, het wordt nu januari 2010. Ik berichtte in september nog dat 26 oktober d-day zou zijn, but things change. Deze week is wel een set remixen van het titelnummer uitgebracht, en ik sta ervan te kijken hoe veelzijdig Joy Orbison is.

4 Comments leave one →
  1. nail permalink
    November 16, 2009 6:46 am

    nou…

  2. November 16, 2009 9:12 am

    kom op, deze remix verbleekt bij het origineel van black magic. of zie ik dat verkeerd?

    • November 16, 2009 5:07 pm

      Taco, bij mijn weten is deze set remixen als just that uitgebracht; er zit geen origineel bij.

      Ik heb wel stukjes van de oorspronkelijke versie gehoord, maar niet het hele nummer…dus dat kan ik niet beoordelen. Als je het hele nummer voor me hebt dan hoor ik dat graag!

  3. November 17, 2009 7:35 am

    he cortez. klopt ja. ik was eens door iemand getipt dat het origineel in een radioshow voorkwam. je moet wel even doorspoelen, maar als het goed is is ie hier te vinden:

    http://www.ifmusic.co.uk/podcast_info.php?podcast_id=422

Leave a Reply

