Skip to content

mix: club cortez presents holiday mess (2CD)

July 29, 2009

va – club cortez presents holiday mess (2cd, 2009) (alt. download)

Ik ga morgen op vakantie!

Omdat het even gaat duren voordat ik weer terug ben in Nederland (en op mijn blog) laat ik jullie achter met een nieuwe – dubbele – mix.

Het begon ermee dat ik flink wat platen had staan waarover ik nog wat wilde schrijven en wat van wilde laten horen. Daarnaast wilde ik voor mezelf een paar nummers opnemen zodat ik ze in de auto kan luisteren. Deze twee ontmoetten elkaar, en al snel had ik 40+ nummers klaar staan. Het resultaat is “club cortez presents holiday mess“: 2 cd’s vol nummers van Canada tot Panama, van country tot calypso en van korte pop tot lange jazz-excursies.

Check de tracklist hieronder en neem ’em mee als het je nieuwsgierig maakt. Omdat de mix nogal groot is (263mb…) heb ik hem op twee verschillende servers gezet.

Iedereen een fijne vakantie – tot na de zomer!

side 1 – ruwe kant*

01-  joyce – banana
02-  the apostles – don’t huzzle for love
03-  papi brandao y sus ejecutivos – decidete mi amor
04-  de la soul ft biz markie – lovely how i let my mind float
05-  ana mazzotti – agora a nunca mais
06-  sir victor uwaifo – joromi & monkey yanga
07-  the ramada singers – inflation
08-  dj day – four hills (unreleased remix)
09-  orchestre poly-rythmo de coton – assibani
10-  fugi – mary don’t take me on no bad trip
11-  zeca do trombone & roberto sax – coluna do meio
12-  john heartsman & circles – talking about my baby
13-  ebenezer calender and his mari – cost of living nar freetown
14-  the soul fantastics – ain’t no sunshine
15-  the sylvers – don’t give up the good life
16-  cha cha shaw – melted soul
17-  gino washington – like my baby
18-  bu pleasant – summertime

side 2 – smeer kant*

01- fraser & debolt – them dance hall girls
02- reggie andrews & the fellowship – mystic beauty
03- don julian & the larks – i want you (back)
04- fitz gore & the talismen – musication 1
05- roy ayers – sunshine (demo)
06- joyce – tudo bonito
07- solomon ilori & his afro-drum – igbesi aiye (song of praise to god)
08- michael hurley – werewolf
09- billy gault – the time of this world is at hand
10- santo & johnny – sleepwalk
11- the van dykes – no man is an island
12- fat freddy’s drop – breakthrough
13- jay hoggard – listen in silence

4 Comments leave one →
  1. Maaike permalink
    August 2, 2009 11:55 am

    Willem, bedankt voor deze fijne muziek, wij hebben bij dezen een goede reis. Prettige vakantie! Maaike

  2. Sjaak permalink
    August 5, 2009 7:16 pm

    Mooie vakantie gewenst en wederom bedankt voor de heerlijke muziek!

  3. August 18, 2009 8:21 am

    fitz gore & the talismen. wat een prachtige muziek. hoe is de rest van die plaat?

  4. August 31, 2009 4:26 pm

    Nice selection.

Leave a Reply

