Skip to content

ik bewaar mijn liefde nog 3 weken

June 9, 2009

josé james – save your love for me (2009)
nancy wilson & cannonball adderley – save your love for me (1961)

…want dan komt José James optreden in Watt.

Afgelopen weekend was hij al te zien en te horen in Amsterdam (bekijk de prachtige foto’s van Walter Patswatszkowski hier). Ik was daar niet bij, want ik stond gehypnotiseerd naar dit te luisteren.

Luister hierboven naar een track van James’ tweede album dat gepland staat voor de 2de helft van 2009. For good measure heb ik er de versie bijgedaan waarin ik deze jazzklassieker het beste ken.

2 Comments leave one →
  1. Arne permalink
    June 9, 2009 11:50 pm

    O ja, die plaat van nancy en cannonball is een hele fijne.

    Misschien moet ik toch die trajectkaart Roffa-Nimma halen. Of verhuizen…

  2. June 13, 2009 2:44 pm

    Als Watt nou eens wat vaker op deze blog kijkt en ziet dat de muziek in de categorie zondagmiddag valt, kunnen ze José James wellicht ook op dat tijdstip programmeren…want ik ga nimma na roffa verhuizen, maar moet er wel constant naartoe😉

Leave a Reply

