Skip to content

VANAF NU: club cortez terug in de lucht

April 1, 2009

Ik geloof het zelf nog niet helemaal, maar na 8 weken heb ik weer internet! Samen met onder andere mijn vriendin hoop ik dat ik voor de komende paar jaar weer even klaar ben met verhuizen, want vier keer in iets meer dan twee jaar is toch iets te veel. De afgelopen tijd is er allerhande moois bijgekomen hier, dus maak je borst maar nat…

vanaf nu.

6 Comments leave one →
  1. April 1, 2009 6:44 pm

    Ahum, nu ben jij in de lucht, en is die Zwart Licht uit de lucht😦

  2. April 1, 2009 6:53 pm

    “insluiten op verzoek niet mogelijk” = D’oh! Die kende ik nog niet. Nu daarom een clickable link…

  3. nail permalink
    April 2, 2009 6:24 am

    joepie!

  4. kaosbert permalink
    April 2, 2009 8:18 pm

    fijn.
    eindelijk de soundtrack voor de outpost.

    goede dagaflsuiting in Tel Aviv

  5. arne78 permalink
    April 2, 2009 10:28 pm

    goed om je weer te zien hier

  6. Thijs permalink
    April 10, 2009 8:19 pm

    Wow eventjes niet opgelet en al heel wat posts gemist. Goed dat je weer digitaal in het netwerk zit!

Leave a Reply

