Skip to content

ik ga verhuizen en ik neem mee…

February 20, 2009

brass construction – movin’ (1976)

Aangezien het alweer 19 maanden geleden was dat mijn vriendin en ik voor het laatst verhuisden leek het ons wel weer tijd – en om te vieren dat de recessie in full swing is gaan we deze keer van één naar twee verdiepingen, en van twee naar vier slaapkamers

Helaas houdt dit in dat ik een paar weken offline ga – mijn internetprovider vindt verhuizen maar lastig, en ik kreeg vandaag te horen dat het nog minstens 21 dagen gaat duren… oef.

Dus voordat ik hier temidden van alle dozen en kratten platen (zie foto) mijn computer af ga breken hierboven een laatste nummer vanaf mijn huidige locatie. ; tot over een paar weken!

2 Comments leave one →
  1. Thijs permalink
    February 21, 2009 12:14 pm

    Succes met verhuizen, als verzamelaar betekent dat altijd extra sjouwen😉. Binnen Rotterdam trouwens?

  2. February 23, 2009 3:19 pm

    Wanted to take the time to thank you for the great stuff you do here.

Leave a Reply

