Skip to content

back 2 detroit

February 16, 2009

the spinners – it’s a shame (vip / motown 1970)

Toen ik rond 1996 actief begon met soul / funk / etc heb ik veel Motown-dingen gekocht, en daarop ook geluisterd en gedraaid. Mijn smaak en verzameling ontwikkelde zich verder, en al snel verloor ik me in het verder uitgraven van de zwarte muziekgeschiedenis. Zo kan het gebeuren dat je in 2009 een double take moet doen als je erachter komt dat er zoveel op Motown is way je nog niet kende – neem het nummer hierboven!

Geschreven en gearrangeerd door een Stevie Wonder die op het punt stond  zijn artistieke vleugels uit te slaan met zijn album “Music of my mind” is dit 3 minuten opzwepende perfectie. Klinkt dat intro bekend? Dat kan kloppen.

2 Comments leave one →
  1. kaosbert permalink
    February 18, 2009 12:43 pm

    Heerlijk!
    Zeer geschikt voor het opblazen van computer speakers.

    Had ik deze niet al eerder van je gekregen ergens ooit?

  2. Serge permalink
    March 10, 2009 8:18 pm

    Ja, dit is een echte klassieker! Heerlijk! Ik moet dat gitaarloopje nog ‘ns oefenen;-)

Leave a Reply

