Skip to content

2008 best: de echte Baas B.

January 2, 2009

benga ft. coki – night
benga – crunked up
benga – pleasure

De dansvloer was in 2008 van Benga – iets dat hij 7 december jongstleden in de Rotterdamse Maassilo liet horen. Sinds zijn debuutalbum “Diary of an Afro Warrior” in maart uitkwam heb ik het helemaal platgedraaid… en er allerlei mensen ongevraagd mee lastig gevallen.

Aangezien Benga’s aanpak er een van less is more is volgt deze post hetzelfde pad: luister naar de nummers hierboven en val in één van de volgende twee kampen:

1. onopmerkelijke nieuwerwetse onzin

2. Benga is onze lord ende saviour en weet zijn nummers met een scheermes van alle franje te ontdoen.

Ik hoef niet uit te leggen waar ik bij hoor: van Spaanse snelwegen tot winterse avonden en van zweterige feestjes tot wakker worden in de trein – “Diary of an Afro Warrior” was mijn soundtrack. Benga heeft deze maand studiotijd gepland staan in zijn Myspace-agenda; ik hoop dat het tot meer deep deadly subs leidt.

One Comment leave one →
  1. nail permalink
    January 2, 2009 9:26 pm

    hihi, groupie?!

Leave a Reply

