Skip to content

motorpech.

October 23, 2008

Hier had ik een prachtige mix gepland met als thema een 24-karaats kruistocht… had ik gepland ja, want mijn internet is vanavond niet vooruit te branden. Aangezien ik de komende vier dagen niet in de buurt van een computer ben,  maar samen met mijn lief op een woonboot in Friesland ronddobber houden jullie ’em van me te goed. Alvast een prettig weekend!

Naschrift: die woonboot kan ik iedereen aanbevelen – het is niet iedere dag dat je met een biertje in je hand uitkijkt over het water uitkijkt en het langzaam donker ziet worden. Deed me denken aan dit werk van Levi van Veluw:

One Comment leave one →
  1. nail permalink
    October 23, 2008 9:00 pm

    Jullie ook!

Leave a Reply

