Skip to content

reizen in het donker

September 21, 2008

va – goatboy’s 04:28 AM mix (2008) (mirror) album

Een tijdje terug ontmoette ik op Waxidermy de Amerikaanse muziekliefhebber / vader van twee / illustrator Goatboy, en dat klikte. Zoals jullie waarschijnlijk al door hebben ben ik er helemaal voor om op internet muziek te delen / erover te kletsen met gelijkgestemden.

Afgelopen zomer is B**** lang aan het knutselen geweest aan bovenstaande mix – én aan de kartonnen schaalmodellen op het hoesje. Het resultaat is een erg persoonlijke mix om midden in de nacht op je hoofdtelefoon te luisteren, en die op een vloeiende manier van psychedelische rock naar Kid Koala gaat en onderweg Lester Young mee weet te nemen. Awesome.

Meneer G. is zo vriendelijk geweest mij groen licht te geven om 04:28 AM ook met jullie te mogen delen – bij deze dus! Hij zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden…

2 Comments leave one →
  1. Arne permalink
    September 25, 2008 7:34 pm

    fijn spul & fijn u weer te zien in de blogosphere

  2. April 16, 2010 2:16 am

    Ik blijf ernaar luisteren,
    en velen met mij.
    Heeft meneer G. onlangs nog iets uitgebracht?

Leave a Reply

