Skip to content

mix: 17 nummers voor een indian summer

September 4, 2008

various artists – cortez presents indian summer (september 2008) (mirror) mix

Zoals Taco in zijn reactie op de post hieronder schreef: “wordt het niet weer eens tijd de draad op te pakken?

Bij deze. Er zijn veel te veel redenen waarom ik sinds begin juli in een digitale winterslaap ben beland – ik beperk ze graag tot het feit dat ik het drukker dan normaal heb gehad, en mijn persoonlijke gouden regel is dat ik alleen blog als ik iets te melden heb. Laat het nu het geval zijn dat ik gisterenavond ineens de geest kreeg en een soundtrack voor een Indian Summer in elkaar draaide! In mijn immer-uitdijende muzikale mind garden bleek er binnen één mix ruimte voor abstracte experimenten, Nigeriaanse highlife, hippe pop, klassieke hiphop, melodieuze dubstep… en Jeff Buckley. Ik sta helemaal achter het resultaat, en hoop dat jullie er ook van genieten.

Tracklist

01. Rehash – Number Four (2005)
02. Acoma – My Store (197_)
03. Peacocks Guitar Band – Eddie Quansa (1976)
04. Nomo – Rings (2008)
05. Beck – Youthless (2008)
06. Santogold – Lights Out (2008)
07. Diamond D – Step To Me (1992)
08. Human Race – Greyboy (1971)
09. The Zombies – Beechwood Park (1969)
10. Jaman – Sweet Serenity (197_)
11. Mongomery Express – Steal Away (1974)
12. Shoes – Simply Good To You (2006)
13. Carlos Nino & Miguel Atwood-Ferguson –  -find a way (2008)
14. The Whitest Boy Alive – Done With You (2006)
15. Massive Music – Find My Way (Kode 9 remix) (2007)
16. Bobby Jackson – Modetique (1974)
17. Jeff Buckley – Lilac Wine (1994)

7 Comments leave one →
  1. September 5, 2008 9:49 am

    fijne plaatjes willem. ze zouden je een contract bij 3FM moeten aanbieden voor de muziek op prime time. is er trouwens wat mis met die carlos nino track? kan m niet afspelen. of ligt het aan mij?

  2. September 5, 2008 6:11 pm

    Taco! Bedankt voor het compliment, en met tracks 13 was idd iets misgegaan bij het toevoegen van de ID3-tags.

    Bovenaan de post staat inmiddels een nieuwe file, en hier een losse link naar de track:

    http://www.divshare.com/download/5314017-be7

  3. Arne permalink
    September 7, 2008 6:27 am

    fijn, fijn, we verdienen wel een mooie indian summer na alle wind en weer

  4. September 9, 2008 9:43 pm

    ej bloggie!
    what up? alles goed?
    ik wil ook meedoen met de muziekjongens en luisteren enzo, maar: óf die link is hardstikke dood, of ik heb m zojuist dertig keer gedownload:P

  5. nail permalink
    September 11, 2008 10:43 am

    Leuk, leuk! Kabbelt fijn, mooi eind (uiteraard), x

  6. Thijs permalink
    September 11, 2008 4:28 pm

    Jah lekker, eindelijk weer us iets! Mijn favs zijn die van Nomo en de geniale cover van Carlos Nino. Ik zal toch maar Ghost Rock goed beluisteren, ofnie Arne ;)?
    Komt er btw nog die 12e mixcd?

    ps: hehe 3 cultuur op de campus djs die je blog chekken… goed bezig Willem

  7. Zehra permalink
    September 16, 2008 8:36 am

    hey Cortez, ik heb het vermoeden dat jij een engel bent. bedankt!!

Leave a Reply

