Skip to content

vieze drums, anyone?

April 16, 2008

MRR ADM EP (10″)

Een goed deel van de muziekliefhebbers op internet zijn de afgelopen weken erg opgewonden geweest over deze gelimiteerde 10″ op rood vinyl (in mijn hoekje van het internet in ieder geval). De 1000 exemplaren, een aantal wat ik trouwens niet persé als gelimiteerd zou omschrijven, vlogen internationaal de winkels uit en zijn nu alleen op Ebay te vinden voor 3-5 keer de originele prijs. Een hype dus.

Ik vind de muziek altijd interessanter, dus… is het de opwinding waard? Luister naar de zes instrumentale nummers (nummers drie en zes met Malcolm Catto op drums) die je kan omschrijven als Piero Umiliano, Jack White en Optical opgesloten in een lift (sic). Laat me horen wat je ervan vindt!

5 Comments leave one →
  1. Horst Tappert permalink
    April 16, 2008 9:30 pm

    Hmmm… ik snap de hype niet bepaald. Tenzij je me kan vertellen dat de eind jaren negentig (big beats/nu skool breaks etc. ) een comeback maken, want ik vind het allemaal nogal gedateerd klinken.
    Maar wat vind je er zelf eigenlijk van?

  2. Kool Kersey permalink
    April 17, 2008 11:12 am

    AMAZING!!!
    Thanks for share beautiful music.
    keep the good work.
    Peace!

  3. April 17, 2008 11:29 am

    Vet, staat inmiddels ook in de kast hier. Maar dit is geen jaren 90 nu skool breakbeat. Dit is nu skool breakbeat zoals het had moeten geklonken maar nooit deed.

  4. April 17, 2008 12:13 pm

    valt trouwens wel mee met de hype. hij is namelijk nog steeds gewoon in de winkels te koop, bij rushhour bijvoorbeeld.

  5. nail permalink
    April 21, 2008 6:57 pm

    Ik sluit me aan bij Knut..
    No thanks…
    Ritmes? Mmmm

Leave a Reply

