Skip to content

mijn interne audiostalker

March 27, 2008

larry marshall – run babylon (studio one 7″ single, 197?)
vin gordon – babylon rock (idem)

Larry Marshall heeft het bij het rechte eind: als je Babylon aan ziet komen, kun je beter zorgen dat je hard weg rent.

Dit obsceen dure Studio One singletje – gelukkig ook terug te vinden op “studio one roots volume 2“-  is al dagenlang ongevraagd mijn persoonlijke soundtrack: in de meest uiteenlopende situaties slaat mijn interne stereo aan en klinkt dit nummer.

In een poging om dit Jamaicaanse geweld wat te sussen hierboven het nummer én de bijbehorende version; ik hoop voor jullie dat het orgelmelodietje ondertussen iets van zijn aggresieve pakkendheid verloren heeft!

One Comment leave one →
  1. March 29, 2008 7:48 am

    Zwaar & schitterend reggae pareltje! Zo’n groove mag gerust in mijn interne stereo opduiken… !

    Bedankt!

Leave a Reply

