Skip to content

snoop unplugged?

March 11, 2008

snoop dogg – my medicine (van “ego trippin“, 2008)

“i’d like to dedicate this record record right here to my main man Johnny Cash – a real American gangster”

Je kunt van Snoop zeggen wat je wil, maar hij heeft een lange adem (continu albums uitbrengen sinds 1993 – dat doen maar weinig populaire rappers hem na) én hij is niet bang om risico’s te nemen.

Met dat laatste in mijn achterhoofd stond ik nog steeds goed paf toen ik op Snoop’s nieuwste album (klik op de titel hierboven om het te luisteren) een uptempo countrynummer tegenkwam… waarop Snoop zingt! Nog geslaagd ook als je het mij vraagt – wat jullie?

5 Comments leave one →
  1. March 11, 2008 9:15 pm

    Ik vond het bijna zo verschrikkelijk als Everlast.

  2. Thijs permalink
    March 11, 2008 10:47 pm

    Ik vind deze track ook niet zo goed als een paar andere nummers van Ego Trippin, maar tis wel dope dat ie gewoon andere dingen doet. Respect!

  3. Arne permalink
    March 14, 2008 11:49 am

    the more dedicated the more medicated – lol

  4. Horst Tappert permalink
    March 15, 2008 10:33 am

    Het is net wat minder verschrikkelijk dan ik verwacht had, maar geslaagd: nee.

  5. nail permalink
    March 16, 2008 7:42 pm

    nee, jekkie,
    wel verschrikkelijk…

Leave a Reply

