Skip to content

filmtip!

January 18, 2008

kimya dawson – loose lips (2006)
mott the hoople – all the young dudes (1972)
moldy peaches – anyone else but you (2001)

Volgende week gaat op het Filmfestival van Rotterdam de film Juno in première, en vanaf 8 februari is hij in het hele land te zien. Ik had de mazzel hem deze week al te kunnen kijken, en het is een Aanrader.

Als American Splendor, Little Miss Sunshine en Waitress je filmhart sneller deden kloppen mag je 8 februari in je agenda zetten – ik kan me bijna geen betere manier voorstellen om 90 minuten te besteden.

Als kersje op de taart heeft Juno een prachtige soundtrack (eigenlijk geen verrassing als je je realiseert dat de drie films die ik hierboven als vergelijkend materiaal noem dat ook hebben) met onder andere The Kinks, Belle & Sebastian, Sonic Youth en Buddy Holly. Hierboven drie nummers uit de film – als je Mott the Hoople op je soundtrack hebt staan kan je bij mij sowieso een potje breken 😉

No comments yet

Leave a Reply

