Skip to content

een nieuwe kandidaat voor “één van de beste soulnummers ooit”

January 17, 2008

sunny & the sunliners – if could see you now (key loc 7″/ a)
sunny & the sunliners – should i take you home (key loc 7″/b)

In mei 2007 schreef ik een post met als titel “een van de beste soulnummers ooit – not kidding“, en als ik mezelf even mag citeren:

…dit singletje[..] is langzaamaan onderdeel van (een bepaalde tijd in) mijn leven geworden. Het nummer staat niet meer los van mijn leven, en mijn leven niet meer van het nummer, aka precies waarom ik van muziek houd.”

Zoals je wellicht al kunt raden is het weer raak, en deze keer met allebei de kanten van deze single van Sunny Ozuna en zijn Sunliners uit Texas. Kant A is gehaast, kant B twijfelend. De zanger klinkt alsof hij al het nodige achter de rug heeft in zijn leven, en de band staat hem bij door belachelijk swingend te spelen (de blazers op kant B zijn buitenaards mooi). In short: ik ben er helemaal weg van; niets meer aan doen.

3 Comments leave one →
  1. January 20, 2008 6:19 pm

    Maarre, is dat nieuwe Cortez-policy, slechts een minuut van een nummer?😉

  2. January 20, 2008 9:11 pm

    Nee hoor – staan er helemaal op! Heb ze net even opnieuw 0p de server gezet, zouden het moeten doen :-8

  3. rakibuzzaman permalink
    February 7, 2008 1:48 pm

    Ben al drie weken volledig verslaafd aan Should I Take You Home.

Leave a Reply

