Skip to content

re: op de basisschool

December 6, 2007

the impressions – i’m the one who loves you (1963)
merryweather & carey – five days on the trail (1971)
ken boothe – tears from my eyes (1972)

Terwijl ik na het eten op mijn gemak een paar nummers aan het opnemen ben, moet ik ineens denken aan de herfsttafel op de basisschool denken. Raar hoe je hoofd soms werkt. Als muzikale vertaling van een tafel met bladeren, eikels, kastanjes en de onvermijdelijke watten hierboven drie nummers die op mijn mentale tafeltje liggen.

Allereerst Curtis Mayfield, Samuel Gooden en Fred Cash aka The Impressions met – verassing!-  een prachtig nummer over hun meisje(s). Daarna gaan we naar buiten en de wind / regen in: five days on the trail omet Neil Merryweather. Tot slot is er een kleine twee minuten tijd om alles eruit te gooien onder de deskundige leiding van Ken Boothe

… en je zou er weer even tegen moeten kunnen!

2 Comments leave one →
  1. Horst Tappert permalink
    December 8, 2007 11:43 pm

    Unable to connect: jammer…

  2. December 9, 2007 5:16 pm

    Hai HTabberd, zou het gewoon moeten doen hoor – misschien was er even een kleine glitch in mijn server?

Leave a Reply

