Skip to content

hij komt, hij komt – de lieve goede sint

November 4, 2007

hypnotic brass ensemble – africa brass (7″ single) 2007
hypnotic brass ensemble – tarik (cdr) 2007

Na in 1987 hard van mijn geloof te zijn gevallen (waarom eten we elke keer nadat we onze schoen gezet hebben ‘s avonds wortelstamp?) gloort er ineens weer hoop: Sinterklaas lijkt te bestaan, en hij komt dit jaar vroeger!

Zaterdag 24 november treedt het Hypnotic Brass Ensemble namelijk op in Rotown (Rotterdam). 21:00. Gratis(?!)

Dit moois wordt mogelijk gemaakt door de fijne mensen van het Black Soil International Hiphop Film Festivalsupport die shit! Je kunt er op rekenen dat ik er ben en dat ik vooraan onbeschaamd sta te schreeuwen. Vrienden en bekenden: er zijn nog slaapplaatsen vrij chez Cortez😉

Bovenaan twee nummers om in de stemming te komen: allereerst een cover van Shaft in Africa en als sluitstuk een van hun eigen composities afkomstig van één van de cdr-albums die ze bij optredens verkopen. Tot dan!

5 Comments leave one →
  1. Bert permalink
    November 8, 2007 4:36 pm

    En daarna blijven hangen bij loosefit?

    Ik ben dan zowieso in de stad voor reykjavik to rotterdam in waterfront/lantaren venster…

  2. Horst Tappert permalink
    November 9, 2007 7:20 am

    Jammer! Ik zou ze zeer graag willen zien, maar ik heb al wat anders te doen…

  3. nail permalink
    November 12, 2007 7:09 am

    ik ook…

  4. November 21, 2007 8:35 am

    Herkansing voor de mensen in de buurt van Amsterdam: 2 december zijn ze weer in de Bitterzoet.

Trackbacks

  1. this just in / re: hypnotic brass in rotterdam «

Leave a Reply

