Skip to content

de langste weg van A naar B

October 12, 2007

the castaways – liar liar (1965)

Vrijdagavond, en ik ben het een en ander op aan het ruimen met een muziekje op de achtergrond.

Dom, lomp & famous” van The Opposites komt voorbij (steengoed – there, i said it.) en ik denk “welk nummer wordt hier nou ook al weer gesampled?

Googlen geeft meteen een hit – het nummer staat op de soundtrack van Lock, Stock & Two Smoking Barrels en is van de Castaways. Even opzoeken waar dat makkelijk te luisteren is – Ah, het staat op….een plaat die een meter van me vandaan in de kast staat.

D’oh!

Gelukkig is het me pas één keer overkomen dat ik een plaat kocht die ik al had.

No comments yet

Leave a Reply

