Skip to content

update: nog steeds 1-0 voor het jamaicaanse team

September 22, 2007

the gaylettes – son of a preacherman (federal 45)

Zaterdag!

Het afgelopen half uur was ik wat singletjes aan het draaien terwijl ik een beetje afkoelde van verwoed stofzuigen / dwijlen / etc – dingen die soms gewoon even moeten.

Één van deze singles was deze van de Jamaicaanse Gaylettes , die eind jaren zestig / begin jaren zeventig deze klaaglijk groovende cover van Dusty Springfield’s “son of a preacherman” opnamen.

Je kunt je voorstellen hoe blij de dj in mij was toen dit Jamaicaanse stukje vinyl in de brievenbus lag – en nu kunnen jullie daar in meedelen🙂

2 Comments leave one →
  1. Arne permalink
    September 22, 2007 1:36 pm

    Hier ook aan het stofzuigen, met ee leuk deuntje dussss

  2. sjoerd permalink
    September 28, 2007 11:56 am

    Nou kende ik Dusty Springfield niet, maar heb toch even op “Summer is over” gezocht nadat ik dit nummer in de auto op de radio hoorde toen ik op een verregende ochtend naar het werk reed.

Leave a Reply

