Skip to content

bijna terug / cortez @ cordes 08-09-07!

September 3, 2007

tnt band – the meditation (cotique,1968)
organized konfusion – stress (large professor remix) (hollywood basic,1994)

WOAH!

Even wennen, zo’n nieuwe look – ook voor mij. Als het goed is ben ik vanaf volgende week weer in de lucht (lees: dan wordt onze nieuwe internetverbinding opgeleverd). In afwachting daarvan ben ik op een ernstig instabiele draadloze verbinding ergens uit de straat bezig mijn blog te verbouwen voor een nieuw seizoen. Wat je nu ziet is dus nog niet af! Met dat alle puntjes op de i zijn zal de veranderingen in kaart brengen, en zijn we klaar om te gaan. Tot die tijd nog even geduld dus šŸ˜‰

Komende zaterdag ben ik vanaf 23:00 weer achter de wielen van staal in de Cordes te vinden – hierboven twee nummers om daarvoor in de stemming te komen. Doe er je voordeel mee… en tot snel.

3 Comments leave one →
  1. September 7, 2007 1:02 pm

    Bedankt voor de TNT band fijne vent – draai zaterdag in Uden o.a.p. – zou het anders wel eens mee willen maken in de Cordes, hoorde al meer positieve verhalen van Thijs en een oude molukker met wie ik in de trein zat. zitten ze nog om dj’s te springen daar?

  2. Thijs permalink
    September 7, 2007 2:58 pm

    Jaja Cordes is de place to be, vooral als Cortez draait ;). Misschien ben ik er morgen btw wel. Even hippen op die hop!!

  3. September 13, 2007 5:59 am

    even een blik geworpen, mooie nieuwe outfit zeg! Ga zo door ! groet, Henriette

Leave a Reply

