Skip to content

# n e w s f l a s h #

July 25, 2007

Huishoudelijke mededelingen en kort spul:

Cortez gaat binnenkort voor de tweede keer dit jaar* verhuizen , wat naar alle waarschijnlijkheid betekent dat dit blog er even uit ligt – dat jullie het even weten (* laatste keer dit jaar)

Daarvoor ga ik echter eerst twee weken op vakantie (woehoe!) en dan lig ik in het gras / op een berg / aan zee / onder de tafel bij een dorpsfeest, en wordt er dus ook niet geblogd.

Zo ver is het echter nog niet, dus schrijf ik nog lekker even verder. De overstromingen in Engeland deze week maakten nogal een visuele impact op me – ik ben er niet een voor populaire doemdenktheorieën maar word zo wel aan het twijfelen gebracht. Schrale troost is dat als er één land is wat al decennia lang goede soundtracks voor noodweer produceert het de UK is.

Goed nieuws is het nieuwe album van Common wat – los van een sterke kandidaat voor de titel “lelijkste hoes ever!” – een sterk en gevarieerd hiphopalbum is. Luister naar “Misunderstood” en je hoort dat Nina Simone samplen niet bij voorbaat een doodzonde is.

Leave a Reply

