Skip to content

zaterdag 21 juli: cortez @ cordes!

July 17, 2007

buju banton – bobby red (2007)
trusme – nards (2007)

Booya!

Komende zaterdag is het weer die tijd en ga ik vanaf 23:00 dat rauwe dansvloerding doen in Café Cordes, Den Bosch. Voor alle vaste gasten: je weet na bijna vijf jaar wel wat je van me kan verwachten, al hoop ik dat de draaitafels deze keer heel blijven 😉

Hierboven twee nieuwe(re) nummers die komende zaterdag zeker voorbij gaan komen: verse dancehall van the man like buju banton, en een disco cut-up uit Manchester waar ik niks over ga vertellen behalve dat het niet zonder reden de best verkochte plaat van 2007 is bij piccadilly records.

Hopelijk tot zaterdag en remember: vol = vol!

3 Comments leave one →
  1. Thijs permalink
    July 22, 2007 1:12 pm

    Hoe was ut? Kon uiteindelijk toch niet komen, een combinatie van vermoeidheid en regenachtig weer hield me tegen…
    Wanneer draai je weer eens, dan zorg ik dat ik er ben!

  2. July 23, 2007 7:15 pm

    Hoi Thijs, was leuk! In september kom ik weer terug en kun je komen luisteren 😉

Trackbacks

  1. biets! «

Leave a Reply

