Skip to content

vrij. 13-07: cortez @ waterfront, rotterdam.

July 10, 2007

pharoah sanders – astral travelling (1970)
photek – rings around saturn (1995)

Komende vrijdag draai ik tijdens een editie van Classified in het kader van North Sea Jazz around town in het Rotterdamse Waterfront. Samen met Rednasaudio is yours truly aanwezig achter de draaitafels om reggae, soul, jazz, latin en aanverwant spul te laten horen – ik heb er zin in!

voor de mensen die de link tussen drum ‘n bass en jazz niet zo zien (zitten), luister even naar de invloed van het eerste nummer op het tweede nummer hierboven 😉

2 Comments leave one →
  1. July 11, 2007 6:28 pm

    ok tof, wellicht als ik mn scriptie af heb kom ik wel even langs.

  2. sjoerd permalink
    August 9, 2007 6:54 am

    ja lekker, Pharoah Sanders luisteren terwijl het buiten koud en nat is (in Rotterdam is het vast wèl zomer. in Rotterdam is het altíjd zomer).
    mijn favoriet: http://www.artistdirect.com/nad/window/media/page/0,,158680-1958200-WMLO,00.html

Leave a Reply

