Skip to content

zaterdag 21 april: cortez @ cordes!

April 20, 2007

little milton – grits aint groceries (checker, 1972)

Morgenavond
23:00 – 04:00
Cortez in Cordes
Den Bosch

soul,funk,jazz,
latin,hiphop,afro
breaks,disco,ska
andawholelotmore

Update / Recensie op 22-04-2007:

Damn dat was leuk! De hele avond een volle bak met zeer uiteenlopend publiek die het prima met elkaar konden vinden. Persoonlijke hoogtepunten waren de Afrikaanse heer de erop stond een tripel voor me te kopen, de jongen die aan het eind van de avond de behoefte voelde me op te biechten dat zijn moeder zijn dure t-shirts wast, en…. dit nummer .

Gisterenochtend had ik het ineens in mijn hoofd (dat heb je soms als ex- drum ‘n bass verslaafde) waarop ik het ingepakt had. Aan het einde van de avond dacht ik er tijdens het “officiele” laatste nummer (voor wie nieuwsgierig is:“Les Fleur” van Minnie Ripperton) weer aan, en zete het na wat gejoel en gegil aan.

Dat had ik nou ook weer niet verwacht: iedereen ging me toch een potje los – zo uitbundig / heftig heb ik het in mijn 12-jarige dj-loopbaan niet meegemaakt! In short: een geweldige avond gehad in een café waar ik al bijna vijf jaar draai. En voor degene die halverwege het allerlaatste nummer bovenop één van mijn draaitafels viel: daar zijn ze dan weer niet op gebouwd…

2 Comments leave one →
  1. Bastiao permalink
    April 24, 2007 6:39 pm

    Ha Cortez, tof voor je dat je zo’n leuke avond hebt gehad, maar doe mij maar Minnie hoor 😉 (zegt de ex-drum-n-bass verslaafde)(maar ik ben cold-turkey afgekickt, dat helpt.

Trackbacks

  1. Club Cortez

Leave a Reply

