Skip to content

vrijdag + meer dan twintig graden + halve dag werken

April 12, 2007

the sylvers – we can make it if we try (van “the sylvers II”, 1973)

Zie bovenstaande rekensom en do the math: de voorspelling is een fijne dag. Om daar muzikaal bij aan te sluiten én als vervolg op de ongecompiceerdheid van Yamoah gisteren het nummer hierboven.

Ik ben niet de eerste die hier over schrijft, maar dit album verdient nog steeds een breder publiek – dus ik ga er voor. Het duurde weer eens even (iets meer dan twee jaar volgensmij), maar afgelopen maand viel dit album op de mat en blies het me helemaal weg. De mp3s stonden al erg lang op mijn computer, maar om een of andere reden had ik ze nog nooit echt goed gehoord. Toen ik het pakje openmaakte en het album opzette was dit het eerste nummer wat ik hoorde.

Verkocht!

2 Comments leave one →
  1. April 13, 2007 1:21 pm

    fijn spul 🙂

  2. April 13, 2007 1:22 pm

    moet ik zeker op de i-pod van mijn meissie gooien – helemaal haar soort van soul

Leave a Reply

