Skip to content

> 10.000 !

March 4, 2007

john martyn – london conversation (1967) album

Bij deze feliciteer ik mezelf even: in de eerste zes maanden van dit blog heb ik meer dan 10.000 bezoekers gehaald!  Om dit te vieren staat hierboven een errug mooi album, en kan ik jullie vertellen dat ik binnenkort waarschijnlijk erg leuk nieuws heb met betrekking tot Club Cortez; details volgen.

Hiernaast/-boven het debuut van de Engelse singer-songwriter John Martyn uit 1967. Als mp3’s grijs konden worden, zou mijn exemplaar zo langzamerhand onspeelbaar zijn. Gelukkig kreeg ik gisteren een mailtje met daarin de bevestiging dat een LP naar me op weg is.

Martyn begeleidt zichzelf op het leeuwendeel van de nummers op gitaar, en vult op die manier zonder problemen je oren. De muziek is oprecht, emotioneel en klinkt alsof hij ‘s nachts op het dak van een flat in een metropool is opgenomen. Als je van Nick Drake, Damien Rice, Johnny Cash en / of Van Morrison houdt zou dit wel eens je ding kunnen zijn… geniet ervan!

2 Comments leave one →
  1. soit permalink
    March 5, 2007 2:35 pm

    Ook gefeliciteerd met zoveel bezoekers! John Martyn is een prima kado!

  2. nail permalink
    March 7, 2007 12:39 pm

    Gefeliciteerd met je hoge score…!

Leave a Reply

