Skip to content

-huishoudelijke medeling-

February 13, 2007

Club Cortez : de verbouwing.

Nadat Rogepost (de externe server die ik voor veel muziek gebruikte) een servercrash heeft gehad, heb ik de gelegenheid aangegrepen om eens even te verbouwen.

Allereerst ben ik bezig alle posts van de afgelopen weken weer in hun oude glorie te herstellen. Daarnaast heb ik een boel oudere nummers op mijn eigen server verwijderd, en heb ik een inventarisatie van beschikbare albums gemaakt.

Klik hieronder voor een lijst met alle veranderingen. Mocht je iets tegenkomen wat je graag wil horen, stuur me een mailtje en ik help je. De werkzaamheden zijn dit weekend afgerond, en daarna is alles weer business as usual đŸ˜‰

(edit op zaterdag 17-02: alle losse nummers van de afgelopen weken zijn weer beschikbaar!)

… Op naar de toekomst!


Opnieuw beschikbaar op mijn eigen server:

archie_shepp(club.cortez).mp3
curtis_lundy(club.cortez).mp3
dj_day_-got_to_get_it_right(club.cortez).rar
drew_nice_presents_people_music_II(club.cortez).mp3
heptones(club.cortez).mp3
keith_murray(club.cortez).mp3
sonny_rollins(club.cortez).mp3
tidal_waves(club.cortez).mp3
willie wright(club.cortez).mp3

Nog steeds beschikbaar:

de la soul album
yma sumac album
juana molina album

Niet meer beschikbaar:

cherrystones mix album
cosmo baker love break album
vetiver album
horace parlan album
omar album
james brown album
panama album
vince guaraldi album
pj5433 kerstmix
amancio d’silva album
singing detective album
walter bishop album
karen dalton album
afghan whighs album
joe harriott & john mayer album
express rising album
love is love album
koop album
wajeed ep
paul nice brazil mix
light of saba album

Niet meer beschikbaar op mijn eigen server:

4hero – another day
4hero – 2000
ben westbeech
bert en ernie kerstnummer
battle weapon
chantells (2x)
clipse (2x)
della reese
elan mehler op brownswood
gil scott heron
impressions – gypsy woman
joe bataan – gypsy woman
john cameron
john legend
johnny colon
lebron brothers
lefties soul connection – organ donor
mike westbrook
rolling stones
snoop dogg (2x)
soil & pimp sessions
stereolab(2x)
stranger cole
tortoise
u roy
uniques

One Comment leave one →
  1. Arne permalink
    February 14, 2007 8:08 pm

    aaahhh… dat verklaart alles.

Leave a Reply

