Skip to content

drew nice doet dat ding

January 13, 2007

drew nice presents people music II – enchanted soul (2006)

Een muziekliefhebber (en internetkennis) uit Philadelphia verraste me met het tweede deel in zijn “people music” serie. De eerste was behoorlijk uptempo en benadrukte de soul met een can do attitude*, deel twee is weer een heel ander verhaal.

Drew heeft net iets meer dan 30 minuten nodig om zijn verhaal te vertellen – en het is de moeite waard. Van late doowop via vurige gospel naar meerstemmige soul, het staat er allemaal op en ieder nummer staat op de goede plek. Al een goede week niet van mijn mp3-speler af te slaan; ik ben dan ook blij dat ik deze mix met goedkeuring van the man himself hier aan kan bieden. Enjoy.

Tracklist:
01. Down to Earth – Forgive Me If I Cry (Intro)
02. Imperial Wonders – Trying To Get To You
03. Honey and the Bees – Together Forever
04. The Charmels – Please Uncle Sam
05. Byrdie Green – Don’t Make It Hurt
06. The Voice Masters – In Love In Vain
07. Hallelujah Chorus – I’ve Got To Find A Way
08. Lee Moses – Don’t Make Me What You Don’t Want Me To Be
09. The Impressions – Emotions
10. The Festivals – So In Love
11. The Thompsons – Love In Her Eyes

*stuur me een mailtje als je deel 1 graag wil horen (of Drew zelf wil vertellen wat je van zijn mix vindt)

3 Comments leave one →
  1. January 14, 2007 1:24 pm

    Ai de download link van RogePost doet het niet… En ik wil hem zo graag horen 😦

  2. January 14, 2007 6:51 pm

    Fijn – hier wordt ons hele huishouden blij van!

Trackbacks

  1. Club Cortez

Leave a Reply

