Skip to content

they said it couldn’t be done…

January 3, 2007

curtis lundy – never gonna let you go (van “just be yourself”, 1988)

Booya! Achter de hoes hiernaast verwacht je geen spirituele jazzklapper van de eerste orde, toch? Precies. Ik ook niet – ik dacht dat er crappy jaren tachtig soul op zou staan.

Toen ik laatst bij mijn vriend discobass was, legde hij dit op de draaitafel en viel ik bijna van mijn stoel. Laat Bas nou net nog een extra exemplaar hebben wat ik (in afwachting van een ruil) alvast mee mocht nemen… nice.

4 Comments leave one →
  1. January 3, 2007 8:22 pm

    Te gek! Hoe is de rest van de plaat?

  2. January 3, 2007 8:31 pm

    ongeveer 1,5 lichtjaren minder goed helaas.

  3. January 4, 2007 3:26 pm

    Ligt het nou aan mij of heeft Omar dit gesampled?

  4. Bastiao permalink
    January 4, 2007 9:49 pm

    Still waiting dude… blij dat je er blij mee bent!

Leave a Reply

