Skip to content

kerstballen deel 3:”…hij begint op mij te lijken!”

December 22, 2006

bert en ernie – ik ben een kerstbal

Nu kerst echt dichtbij begint te komen, is het tijd voor een persoonlijke favoriet. Één van de eerste lp’s die ik (samen met mijn zusjes) kreeg, en die vanaf het midden van de jaren tachtig elk jaar meerstemmig meegezongen werd. Paul Haenen + Wim T. Schippers = kerst.

“Ik sta bij de kerstboom vol kransjes en slingers
En ik kijk naar zo`n glimmende bal
Ik kijk heel voorzichtig, blijf eraf met m`n vingers
Ben veel te bang dat hij kapot knappen zal
En moet je nu toch eens even kijken
Die bal begint op mij te lijken!”

…volgensmij is dit niet alleen voor mij jeugdsentiment, dus voor de liefhebbers hier het hele album!

No comments yet

Leave a Reply

