Skip to content

mag ik nog binnenkomen?

December 18, 2006

love – maybe the people would be the times or between clark and hilldale (1967)

Iedereen mist wel eens wat, en soms zelfs met je volle verstand. Zo heb ik de neiging om veel albums die bekend staan als Klassieker juist níet te luisteren: de status van zo’n album maakt het beladen voor me.

Vorige week moest ik er echter aan geloven: ik vond een nog geseald exemplaar van Love’s “Forever Changes” voor een schappelijke prijs.

Conclusie: ik heb echt iets gemist. Luister maar naar het nummer hierboven!

No comments yet

Leave a Reply

