Skip to content

ik neem vast een klein voorschot op 2007, ok?

December 7, 2006

4hero ft. carina anderson – morning child (van “play with the changes”, 22-01-07)

Kaboom!

Vond ik toch ineens een promo van het nieuwe 4hero album in mijn mailbox… nice.

Het nummer spreekt voor zichzelf: futuristische soul met vocalen van de zangeres die 4hero’s cover van “les fleur” ook met vlag en wimpel deed slagen. Voer voor je ziel.

2 Comments leave one →
  1. December 7, 2006 3:37 pm

    wauw, hoe is de rest van de plaat?

  2. December 7, 2006 3:40 pm

    voorzover ik dat kan beoordelen na twee keer luisteren: klasse! Nog meer focus op echte liedjes is wat mij betreft altijd welkom.

Leave a Reply

