Skip to content

hi, my name is Garfield.

November 20, 2006

the clarke-boland big band – now hear our meanin’! (1963)

Ik weet niet wat de weersomstandigheden zijn waar je dit nu leest, maar hier is het maandag en regent het. Hard. Dus heb ik de verwarming aan en zit ik met een kopje koffie (gezellig) het weer te lijf te gaan met strak gearrangeerde big band jazz.
De line-up? Uhm… bijna overdreven. Sahib Shihab, Kenny Clarke, Francy Boland, Jimmy Woode, Benny Bailey, Ake Persson, Ronnie Scott en anderen. 6 minuten en 23 seconden regendans. “Ik doe mijn dans – zoek de balans.”

Voor de vinyl-liefhebbers onder ons: $5 should do the trick.

2 Comments leave one →
  1. November 20, 2006 6:25 pm

    Ha, lekker!

  2. November 20, 2006 6:35 pm

    Voor de liefhebber: ga even langs bij het beste albumblog aller tijden voor een hele reeks prachtige Clarke & Bolands – die je niet zo snel voor $5 tegenkomt 😉
    http://orgyinrhythm.blogspot.com/2006/10/francy-boland-going-classic.html

Leave a Reply

