Skip to content

een doe-het-zelf spirituele jazz cd.

October 7, 2006

01. pharoah sanders – harvest time (1977, 20 minuten)
02. sun ra – sleeping beauty (1978, 11 minuten)
03. philip cochran and the artistic heritage ensemble – on the beach (1967, 17 minuten)
Download

Tijd voor iets nieuws.
Hierboven staan drie rustige en diepe spirituele jazznummers die ik heel bijzonder vind. Omdat ze het best tot hun recht komen als ze los óf samen met verwante nummers gedraaid worden, heb ik ze nooit op een van mijn cd’s gezet.

Maar dat wilde ik wel!
De “oplossing” is dat ik ze hier neerzet, en jullie het volgende vertel: dit zijn niet zomaar nummers, maar deurtjes waarachter je jezelf even terug kunt vinden en/of tot rust kan komen.

Mag ik je aanraden om ze niet op je computer te luisteren terwijl je andere dingen doet? Downloadt ze, en zet ze in bovenstaande volgorde op een cd of je mp3 speler. Vindt hier het hoesje wat ik voor de cd gemaakt heb. Pak een koptelefoon of zet je stereo aan. En voel ze. Laat je me horen wat je ervan vond?

edit op 13-03-2007: weer beschikbaar! 

3 Comments leave one →
  1. Bastiao permalink
    October 8, 2006 3:06 pm

    It changed my life dude!!!

  2. nail permalink
    October 15, 2006 10:54 am

    Yep, wow…

Trackbacks

  1. Balicky Bon «

Leave a Reply

