Skip to content

1 maand, 1000 bezoekers (taart-gerelateerd)

October 6, 2006

Side Effect – Always There (ashley beedle edit) (1976/2005)

? (Battle Weapon) (2004)

First things first: als je dit leest, bedankt! Een maand geleden ben ik deze digitale Club Cortez begonnen, en deze week stonden de bezoekersaantallen op 1000. Daar word ik nou blij van!

Dat was ik – nu jullie. Hoe bevalt de blog jullie? Wat mis je? Zijn er nog dingen die ik zou kunnen veranderen qua gebruikersgemak? Laat hieronder je feedback horen, of stuur me een mailtje (club.cortez@gmail.com). Alle reacties welkom – ik doe dit immers zodat mensen het graag lezen / luisteren!
Om deze eerste mijlpaal muzikale luister bij te zetten twee nummers die ik veel draai als ik dj – ten eerste een boogieklapper van jewelste, en als toetje een geheim wapen voor als dat dak er echt af moet.

One Comment leave one →
  1. Bertje permalink
    October 11, 2006 12:09 pm

    wat een feest!
    Het is dan ook zo moeilijk stil zitten met jouw blog. ik heb mijn laptop dan ook al twee keer bijna van mijn lap laten vallen…

Leave a Reply

