Skip to content

vloer voor de dansvoer

September 22, 2006

charmaine burnette – (am i the) same girl (1981)

Gulden regel: je hebt geen overzicht over wat er allemaal in Jamaica gemaakt is de afgelopen decennia.

De originele versie van dit nummer is één van de platen die ik altijd bij me heb als ik dj – catchy, swingend en last but not least een favoriet van de dames 😉

Tijdens het draaien van dat origineel heb ik wel eens gedroomd van een reggae-cover… ik kon er alleen geen vinden. Tot deze week. Dus morgenavond in Cordes gaat deze versie zijn vuurdoop beleven. Gaat volgensmij wel goed komen!

One Comment leave one →
  1. September 25, 2006 11:09 am

    inderdaad n topper.
    Ik ken m van die Compost-verzamelaar “Party-Keller vol 2”
    Goed bezig Willem, wat moest je er voor neerleggen op ebay?

Leave a Reply

