Skip to content

Wat je al niet in de naam der liefde doet…

September 3, 2006

kenny rankin – in the name of love (1975)

Jarenlang ben ik deze lp minstens één keer in de week tegengekomen tussen tweedehands platen. Altijd laten staan – ziet er vreselijk uit, witte zanger, en 1975 is wat dat betreft meestal een definite nono.

Toen hoorde ik een paar weken geleden een prachtig nummer op een mix van een kennis. Hierop meteen een mailtje gestuurd: ik moet weten wat dit is!

Guess what:Van die plaat ja. Nu nergens meer te vinden. Homer Simpson zegt: d’oh. Gelukkig is er deze week een exemplaar uit Engeland door de brievenbus komen vallen. En hier istie dan…

2 Comments leave one →
  1. Özgür permalink
    September 4, 2006 10:43 pm

    Hij is idd ERRUG mooi W! Ik hoorde dit nummer voor t eerst op Business News Radio waar ze in de nacht, zo vanaf 10 tot 3 in de ochtend, heerlijke jazz, zoul, funk, en vooral blues, geweldige blues draaiden. Nu doen ze t al jaren niet meer geloof ik, maar gelukkig hadden ze toen nog een playlist:D Het nummer grijpt je meteen: “What burns and glows without flame?…” en dient zo nu en dan (niet te vaak natuurlijk) rond 3en als afsluiter bij Sterre.
    Mooi dat ik eindelijk nóg iemand ken die m kan waarderen.

    Vette blog! & keep continuing the mission

  2. October 23, 2006 10:49 am

    Smooth Jazz baby, mjammie!
    Nog wat folk en X-ian platen en je hebt me zover dat ik deze blog dagelijks ga checken : )

Leave a Reply

